Filåt

Hade inte uppdaterat något under gårdagen och ja, det berodde mestadels på mitt dåliga minne (och att jag var så grymt trött)
Hur som helst så började praktiken igår, vart inte där så länge men det var en hel den intryck som hade tagits in så jag var ändå ganska slut efter den dagen, och idag lär det bara vara ännu värre eftersom att jag går hel dag idag!
Har lunch nu men ska vara tillbaka kvart i 12 och då har jag typ3timmar kvar så..jaa.. kommer va jäävligt trött!
Aja bara en praktikdag kvar den här veckan :)
Annars så är det inte så mycket nytt på G här, förutom att jag börjat sälja polkagrisarna och de så nu är det bara att börja köpa gott folk, vill gärna bli av med det så fort som möjligt =)

SEEYAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0