hååhå jaja

Känner att jag varit dålig på att uppdatera denna så jag passar väl på att skriva ett litet inlägg nu innan det är dax för sängen =)
Åkte ner till Skellefteå imorse och var med Anton, underbart värre, vi gick lite på stan och bara umgicks i några timmar! Jättetrevligt<3
Köte också en Geleråtta till jessica som jag ska försöka hinna ge henne imorgon någongång ^^
Sen var jag ju som sakt bjuden på middag hos Wikströms och jag tänkte att jag skulle åka från skellefteå så jag skulle vara i god tid där, men neeejdå helt plötsligt så tar oljan slut =S som tur var så var jag just i Jävre så då kunde min kära far komma och hjälpa mig och fylla på och shiiet ^^
Sen kom jag precis i tid till middagen och ja, årets första julbord är ju oftast det bästa så isånnafall är det avklarat för min del :D
Sen Åkte Jag och Anna och handlade godis på lösviktshuset *Hoppar och stuttsar* och det finns en heeeel del godis där, usch min mage har ont efter allt godis, och har en massa kvar!
sen har det varit lite idoltittande och diverse andra aktiviteter, och nu sitter jag här hemma i sängen redo för att sova =)

Sov gott allesammans!
ps. Älskar dig Elskliing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0