Hälsoresan

Idag har det varit då denna Hälsoresa som jag talat om tidigare!
Faktiskt otroligt roligt, spelade chockad och är faktsikt riktigt nöjd över min prestation ^^
Vi hade några riktigt duktiga klasser på Freja, några riktigt usla också men alla kan inte vara duktiga!
En annan sak som gått super idag är ju försäljningen av Polkagrisarna, Jag och Anna har blivit av med rubbet, usch så skönt :)
annars så jaa, vad ska jag säga, lite upp och ner! Måsste vara omgiven av människor för att det ska vara "upp" så just för tillfället försöker jag uppehålla mig med olika saker, typ dator och tv så ja, det går ganska hyfsat iallafall!

Jaani, vad tiden går, idag är det 7 månader sedan jag och Anton blev tillsammans!
Det måste ändå vara det mest lyckade jag någonsin gjort, vet inte vad jag skulle göra utan honom!
Saknar dig redan oerhört mycket!! =(<3


Känner mig något sliten efter en dag med hyperventilerande under flera timmar så ha överseende med detta!

Kommentarer
Postat av: Dianaa

du var ju fin på bilden honey ! <3

2008-11-21 @ 19:52:15
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0