Jaaahh =)

Pschhheeeeeww, ungefär så fort gick det igår så var Anton här, Jag hann inte alls vara med nästan =)
Men vi har bara drygat, spelat Rockband/Guitarhero/titanquest och tjockat oss hela gårdagen och idag och det är väl trevligt =)
Nu längtar jag bara till att få se hans lägenhet ^^ mycket spännande!

Imorrn blir det praktik, på gott och ont!
Är lite smått nervös men det kommer nog gå bra!
JAG SKA LÄGGA MIG TIDIGT IKVÄLL,senast 9 så om någon ser mig online då får ni skrika på mig så högt att jag inte hör på en vecka! Yur att jag är ganska trött så då kommer jag nog kunna somna ganska bra!
Klockan är dock bara halv 6 och jag ska hinna duscha innan jag lägger mig så jag slipper stiga upp alldeles för jävla tidigt imorrn! hatar att börja 7 -.-
I veckan så ska min träning på korpen dra igång om jag inte minns helt galet, måste ta ett snack med Frida :)

Ne nu ska jag tjocka mig vid Youtube, om ni undrade!
ha det så naaajs :)

BTW..sponsra OP3B:s klassresa genom att köpa olika typer av godis av oss, snälla!? =)
Tar gärna in beställningar här och nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0