Jag ber om ursäkt

Känner att jag blivit väldigt dålig på att uppdatera bloggen just nu men jag ska försöka att bli bättre :)
Ligger nu här i sängen måndag förmiddag och ska aldeles strax iväg på praktiken, har kväll ikväll så var skönt att få sova lite extra länge såhär på morgonen!
I helgen har jag varit hemma hos Anton!
På fredagen så var han jag och Anna iväg på Balzac och hade det trevligt ^^
haha Random människan sååå naaajs xD

Lördag åkte anna hem tidigt och jag och anton försatte sova några timmar!
Sen bestod dagen av Rockband och film ^^ myyys!
Vi lyckades dock med att sätta igång brandvarnaren, haha, inte så smiid kanske =D

och söndag rockband och bara tat lugnt!
Vi åkte till Byske och käkade middag hemma hos Antons mor och sen jaaa, åkte jag mer eller mindre hem!

Ha de så bra folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0