JoBBigt!

Har en miljon saker att göra men ingen som helst ork, usch vad jag blivit lat!
Borde städa och sen har jag en del skolsaker som borde göras färdiga.. nee, jag orkar it!
Praktiken idag har varit ganska intressant, har fått vara omkring och lyssna en del på folk, så det har varit en ganska okej dag. Sen efteråt så for jag och mamma och solade solarium, gryyyyymt skönt, tror inte att jag fårr så mycket färg men det är iallafall en bra start ^^
Sitter och väntar på att det ska börja nå bra på tv eller nått, är ganska så uttråkad!
Ooh, btw fick min lönespec idag 4100 blev det, rätt okey för att bara vara 4 arbetsdagar ;)

Älskling, saknar diig =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0