Mitt lilla krypin

Sitter i sängen framför datorn och ska vä så småningom lägga mig ner och sluta ögonen och inte öppna dom igen förrens imorrn bitti, ojj så skönt det kommer bli är så fruktansvärt trött att jag inte kan sätta ord på det!
Men då är det så att jag är så jävla nyfiken så jag vill veta vad det är för skumt apa har för sig nu så jag sitter och väntar på att det ska hända något!
Jag och Anna var och käkade UNDERBARA pizzor idag, usch så goda dom var =)
Sen blev det ju film på det och det var lika rörande denna gång, men usch åt det nyförälskade paret framför oss som satt och puttinuttade och bara gjorde mig avundsjuk!
Lite romantik fick jag ju igenom filmen iallafall, för det kan man nog minnst sakt säga att den är Romantiskt, och det är läskigt att säga det men jag skulle kunna gå och se den igen :D
Det var väldigt kul att få köra sin egen bil idag, ogillar att köra andras av någon anledning =)
Neh, ska sitta och vänta en stund och se om det händer nått med apa annars ska jag gå och lägga mig,
Saknar min Anton jätte mycket <3
Älskar dig så mycket <3

Sov gott!



Bella och Edward i Twilight =)

Kommentarer
Postat av: Dianaa

GE MEJ HENNE !!! <3<3

2008-11-29 @ 17:34:43
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0