nååw =)

Inte för att jag har spec många läsare men jag har iallafall några trogna ser jag..
Här har jag inte skrivit på 5dagar men nog finns det dom som kikar in varje dag ändå, ändå söööta =)

Jag har ju som ni redan vet praktik på psykiatriska vårdenheten på PÄS!
Är stundvis "trevligt" och intressant medans andra stunder så är det rätt så långtråkigt och inte alls speciellt mycket att göra. När vi är ute på praktik så måste vi jobba en helg också och det ville JennyEngman göra bort så fort som möjligt så nu i helgen har jag gjort detta! Anton var här också, så det är inte så jättekul att stiga upp på morgonen när han ligger och sover såå sött i sängen och bara rider på sig när jag stiger upp.. blää.. jag ville ju också sova!
Aja, jag visste ju att det iallafall fanns en till i världens som led med mig och det var fröken Anna wikström som också jobbade sin helg i helgen! x)
Jag kämpade mig iallafall igenom lördagens praktik och sen var jag ganska slut (var ju som jag i tidigare inlägg skrivit inne på min 6 dag utan någon ledighet så krafterna började ju sakta ta slut), så jag låg och sov av och till under hela kvällen, Tur att anton hade mina syskon då =D
Innan jag började med min dvala så åkte vi hem till Diana för att hälsa på =)
Sen kom ju Anna förbi här på lördagkvällen och vi garvade åt ungar med jätteöronen som kryper ner i antons gympa påse xD hahah underbara tanke xD
En massa tvspelande blev det också, men Anna var bara sur hela tiden eftersom att hon förlorade xD
Sen så fick jag då äntligen sova på riktigt, och sov ändå tills klockan 10 (Skulle ha praktik kväll) då var det bara att göra sig klar och åka iväg till praktiken!
Sen var äntligen min mardrömsvecka över, 2 dagar ledigt så.. vad gör jag?
Joo, jag åkte till Anton och har varit där nu måndag tisdag! Underbart härligt ^^

Måndag sov jag länge och gick på stan, lite små tråkigt dock att gå på stan helt ensamen men ja, fanns ju ingen att gå med! Det enda härliga med det var ju att det inte var någon som stressade mig så jag hittade flera affärer som jag aldrig tidigare satt min fot i så det blev en liten tröja :)
Sen kommer vi till den mest fantiastiska delen av dagen, Jag lagade middag frivilligt ^^ wooaa duktig Jenny ^^

Tisdag då så skjutsade jag anton till skolan och fick då umgås en stund med Jens, såå underbart, har inte träffat honom på år och dagar ^^ jättekul hur som helst! ^^
Åkte sen tillbaka till anton och diskade och spelade en assa Rockband tills han kom hem ^^
Sen gjorde vi egentligen inte så mycket, Anna kom förbi och anton bjöd på ubergoa köttbullar, sen blev det tvtittande typ innan jag och kwinnan åkte mot varmare trakter igen!
Nu är jag hemma igen efter ännu en dag av praktik, imorrn är det Hälsoresan på skolan och jag har en cp uppgift att spela chockad imorrn så vi får se om mina gamla teater kundskaper finns kvar någonstans innom mig!
Nu funderar jag om jag ska gå och spela GH med jecka eller nått liknande ^^



Tjollahopp! ^^


Kommentarer
Postat av: Dianaa

haha jaa nu hade du inte skrivit på ett tag. Började bli lite frustrerad eftersom jag är en av dom som kikar in nästan varje dag :) Men nuså! KRAAAM jag saknar dig ! <3

2008-11-20 @ 17:05:02
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0