!!PANIK!!

Panik är dagens stora ord kan man lugnt påstå!
Det började som så att jag skulle åka buss till Praktiken och kunde inte hitta min börsch, verkligen ingenstans ¨så jag tog bilen eftersom jag varken hade pengar eller busskort att åka buss med.
Jag har gått i Panik hela dagen pch verkligen hoppats att den ska komma fram förr eller senare så att jagskulle slippa allt det här tjafset med att spärra kortet etc!
Bad Anton leta hemma hos honom och själv så drog jag ett flertal vänder överallt här hemma där jag kunde tänka mig att jag lagd den, aja hur som helst så hittade jag den precis sekunden innan jag skulle börja ringa till typ skellefteå polisstation och tjoffs så det var ju tur.
Har i allmänhet varit en ganska häktisk dag på praktiken också, fullt upp hela förmiddagen där jag bland annat var med på Ronden etc.
Det är alltid skönt när det finns mycket att göra för då går tiden så mycket fortare =)
Har också fått mig en hel del skratt idag på praktiken, försökte hålla mig men gick fan inte x)
Annars idag har jag inte gjort så mycket, känner mig som vanligt slutkörd efter praktiken så jag behöver tiden till att varva ner litegranna, den här veckan kommer ju bli så sjukt jobbig! har bara avklarat 2 av mina 7 dagar så det är bara att bita ihop och fortsätta!
Nee, nu tänkte jag börja plocka ihop litegrann här inne =)

Pussheej!


Kommentarer
Postat av: Dianaa

Soft arbeteee lägger tidningen över ansiktet xD <3

2008-11-12 @ 15:45:39
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0