Usch villken start..

Den här helgen har börjat så grymt skumt att det finns inte ord för det!
Som alla kanske minns så spelade jag chockad igår, vi spelade upp en bilolycka och jag var ett av offrena!
Igår morse höll jag på att krocka påväg till skolan, gick med hjärtat i halsgropen hela förmiddagen och sen när den dagen var slut så skjutsade jag hem min kära vän Anna, vi satt och snackade om dethär med olyckor etc och jag fortsatte sedan mot skellefteå!
Hade en massa strul med tankningen innan jag åkte iväg, mitt kort funkade inte och det tog låång tid innan jag kom iväg riktigt! Aja iväg kom jag och jag körde förbi Byske och allt var frid och fröjd.
Sen dök plötsligt en tanke upp i mitt huvud, "Tänk om jag faktiskt skulle vara med om en olycka nu på vägen ner, vad ironiskt det skulle vara"
Bara minuten efterpt händer något, det är som att något tar emot och helt plötsligt börjar jag sladda fram och tillbaka över vägen, jag gör att för att stoppa sladden och när jag 'äntligen tror att jag är påväg att lyckas så börjar bilen snurra, ser ingenting men jag hör att jag inte längre är kvar på vägen. Tillslut får jag stopp på bilen och då ligger jag i diket mellan väghalvorna (tur det så jag inte hade åkt i diket på andra sidan, hade nog slutat riktigt illa då)
får panik och vet inte vad jag ska göra så jag ringer hem och säger att jag hamnat i diket, just då stannar det en massa bilar och en kvinna knackar på fönsterrutan!.
En annan bil stannar och det kommer ut en man som ockås kommer fram, dessa hjälper mig ringa till 112 och tillslut kommer en bärgare och hjälper mig upp på vägen! Bilen är inte riktigt som den ska så den kommer ju måsta åka in till verkstaden!
Men om mot all förmodan dessa två som var med mig under hela tiden någonsin läser detta så ska dom veta att jag är otroligt tacksam för allt dom gjorde, det skulle finnas fler i världen som dom! TACK!<3
Jag överlevde iallafall detta och kom mig tillslut hit till Anton, det var en otrolig lättnad, satt och grät hela vägen hit i bilen för då började det riktigt gå upp vad som hänt och jag ville absolut inte alls sitta och köra mer bil just då!
Jag och Anton bestämmde oss iallafall för att gå på bio som vi hade tänkt och efter mycket velande så blev det  Mirrors vi såg, den var grymt äcklig och hade några små skrämmande stunder! Mycket bättre än vad jag förväntade mig iallafall så jag är då nööjd ^^
Nu ska vi snart iväg med min halverst trasiga bil till Antons pappa för att käka middag, och sen vet jag inte vad som händer i övrigt ikväll, det blir en annan fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0