Blabla

Jasså tänker ni, nu kommer den här och tror att den är nått och ska skriva en massa strunt!
och ja, faktiskt så är de :D
Sovmorgon idag och det kan jag säga behövdes ganska hårt,  känns som att jag har en nassa tid att sova igen som bara tär på mig hela dagarna så det kommer sluta med att jag blir helt gaaaaalen!
menmen skit samma!
Skola sen då där jag gjorde en massa roliga*host* saker som matte och läste om Hare krishna *WOOHOO* kan de blli bättre!
Menmeeeeen sen vare stan med mor och hon köpte present åt syster som fyller år imorgon!
själv har jag inte köpt nån än men får väl dra och göra det någongång, hon är medveten om att hon ska få den sen!
Sen har jag bakat tårta idag så de kommer bli smaskens imorrn,, men ja, vettefan!

Nu ikväll blir det!
- Simpsons
- Heroes
- Plugga redovisning till imorrn!


Nee Pussheeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0