Dagen

tjaah, asså det vart ju inte så mycket idrottande för min del idag!
Pajala tog ut mig på samtal istället och ja,, det kan ju ta sin lilla tid innan han pratat klart :/
Sen så var det ju inte rolig styrke träning heller utan det var med "fria vikter" och det sög ju!
Ville ju träna på som vanligt.
Hmm aja man kan ju inte alltid få som man vill.
Anyway, åkte hem och sov litegrann, kände att jag behövde de, trotts att jag får sova på jobbet så blir man trött och tärd eftersom att man sover inte riktigt som man borde göra, man sover lite mer oroligt lixom!
Just nu sitter jag bara här, allt är så grymt tråkigt! Heelt jävla världelöst!
Suck... saknar Anton, han är den som kan få mig på bra humor :/<3
menmen, än en gång, man kan inte alltid få som man vill!.....


Old time, with curls in my hair!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0