En helg

Som började ganska halvtaskigt detta fredagsmorgon då jag kraftigt försenad klampar in i klassrummet med hjärtat i halsgropen. HELVETE att det inte ska finnas några parkeringar, stod nere vid startiol.. fyyfan, aja siggan märkte säkkert it ens att jag var försenad, och som tröst så hade jag fått bullar och mjölk av rut så då blev jag genast på bättre humör ^^
Klarade mig också undan parkeringsböter och allt sånt som jag oroat mig för!
NU sitter jag hemma hos anna och ska snart iväg och hämta anton och jim på busstationen, vi ska typ ut på pentan ikväll, tagg? kanske inte riktigt men det tar sig säkert!
Hmm, annars då, ja har inte så mycket av värde att säga egenrtligen..
Aja, blir väl uppdatering imorrn hur det gick idag!

Tjoooooooheejs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0