!.

Här kommer ett litet blogg inlägg från fröken Engman!
Sitter hemma hos Kwinnan och hon ska precis till att börja med den underbara middag som hon ska bjuda mig och Diddow på ikväll :)
Sen blir det lite buzzspelande och filmtittande, Beck såklart ;)
Sen inatt eller imorgon så ska jag hämta Älsklingen i Gagsmark.. HAHA av alla ställen i världen!
det blir iaf bra, har saknat den Pojken :]<3
Jag och Anna har varit och delat ut hälften av alla mina Newbodysaker så då blire att fara med resten på söndag eller något liknande!

Aja nu tror jag Diddi kommer snart så då blir det att sociala med henne!
Ha det så fint allihopa!
Puuusshej =)

Kommentarer
Postat av: joakim

jag fick ju inte köpa nå av era nwebudy stuffs ju... :(

2008-10-10 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0