=/

Fredagen blev väldigt trevlig och det bjöds på underbar mat, Kocken var suverän :D
Åkte och hämtade Älsklingen runt halv ett men det var så jävligt att hitta dit, råkade köra förbi den stackars frusna människa som skulle åka med xD haha aja hittade han tillslut iaf!
PÅ lördagen  så lyckades jag tvinga med han till stan och då råkade det bli så att vi råkade köpa ett Rockband så ja, nu vet ni typ vad jag gjort resten av helgen ;)
(Don't fear) The Reaper <3

Men nu har jag skjutsat hajna till busshållplatsen för en stund sen och idag stannade faktiskt bussen :O
Känns förstås inge kul, alltså att han åkt hem! Bara tråkigt och sorgligt och lessamt !
Blää dumma kärlek  x) (skojjaaaaa kärlek är bra^^)

Imorrn ska lilla fröken engman jobba så då blire lite extra klirr i kassan lämpligt till Jul!
Två nätter blir det totalt! ^^
Sen så har jag ett problem just nu, det är så att min lillasyster fyller år på fredag och det jag vill köpa till henne finns i skellefteå. sååå, jaa, hon kasnke får det i efterskott eller nått, =S naah vi får se hur det blir!

Nu ska jag typ bege mig och samla in dom sista kronorna i newbody projektet så jag kan lämna in det imorrn!

Puss Hej!
Älskar dig AntonHolmström över allt annat<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0