=(

Här ligger jag i sängen och har fruktansvärt ont i huvudet!
Fyyfan detta måste vara strffet eftersom att jag hade en så pass bra dag igår!
Aja, men det var värt de :)
Var i Byske med Älsklingen och Joakim och vi såg sista avsnittet av heroes, ÅÅH!! håller på att ladda ner från nästa sessong nu, blir helt galen om jag inte får veta vad som händer!!
Blev ganska sent igår så när jag körde hem så visste jag inte alltid om jag drömde eller om allt var verklighet så ja, måste ha varit en stor trafikfara, inte minst för mig själv! Meen som sakt, det var värt de ^^
All tid som jag kan få tillsammans med Anton är värt alla besvär :D<33
I helgen blir typ nästan första helgen på 6 månader då jag inte kommer träffa honom, sjuukt konstigt!
Tror det har hämnt en gång förut om jag inte minns fel!
Neh, Inte roligt! menmen, jag ska då jobba, inte ikväll då tack och lov!

Såå, ne, har inte så mycket mer att tillägga för tillfället! =)
Älskar dig Anton! =)
Pusshej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0