..

Sitter (eller halvligger) hemma i sängen, har just kommit hem från jobbet!
Känner mig trött vilket resulterar i att jag tänker för mycket, jaa man kan faktiskt göra det också, På både gått och ont =P
Känns som om det bara händer en massa saker hela tiden, ingen lugn stund utan bara pang på hela tiden!
Vill bara kunna få en lugn stund utan att behöva oroa mig för något!
Men för tillfället så är det ganska så svårt, men försöker iallafall få sådana stunder!
Ska iväg med Anna till stan sen och om möjligt åka och hälsa på Diana!
Borde försöka sova litegranna innan det är dax!

Annars då, ne inte så mycket för tillfället!
Ska få byta stav i tungan idag så ska försöka köpa mig någon sen när jag är på stan!
Sen så Saknar jag Anton en massa! Kommer typ krama ihjäl han nästa gång jag ser han!

Nu blev han iallafall förvarnad!

Ne nu ska jag försöka sova lite!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0