Goooood evening

Nu sitter jag här igen, nästan 12 timmar sen mitt senaste inlägg nu!
Jag och Anna käkade ju lunch på Sub idag, (som vanligt när vi ska käka ute) och ja, vi råkade kasnke beställa lite väl mycket mat idag :D
Vi kände oss rätt så hungriga så vi köpa det största subet och när vi väl började käka insåg vi helt plötsligt att SÅ hungriga var vi inte x)
Sen har vi hälsat på Diana med presenter och allt! Det var iallafall uppskattat :)
Sen efter det har jag inte gjort så mycket alls, suttit här och försökt hitta en massa låtar som jag kan ha på min nya bil skiva, kändes som att stereon i bilen behöver uppdateras litegranna :)
Ska försöka komma isäng snart, känner mig ganska trött och tanken på att Pajala ska hålla i ett spinning pass imorrn gör mig inte direkt överlycklig! :S

men imorrn är MÅSTE jag tvätta nå kläder så ni kan väl fråga mig imorgonkväll om jag tvättat och om inte, slå mig hårt med en planka!
Tack på förhand!!

Nejmeen!
Sov så gott alla så hörs vi ^^
Kram





Ps. Anton är min favorit ^.^
       Tihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0