Hejheej

Nu sitter jag här och tar det riktigt soft! ^^
Satt även här i morse och tänkte försöka dikta ihop något att säga men njaa, hade inte riktigt så mycket att berätta! FÖrutom! Att min rygg håller på att ta kål på mig, vet inte om jag haft såhär ont tidigare, men ja, nu har jag en anledning att tortera min syster, HEhe hon tycker verkligen inte om att ge mig massage men ja, HON MÅSTE!!
Tuuuur för anton som inte är här, annars är det han som skulle fått lida!

Bestämde plötsligt att jag skulle hälsa på Diana så jag for dit, riktigt trevligt idag, Hon hade mycket att prata om :)
Skönt de, för jag hade inte speciellt mycket att komma med så jag satt och lyssnade!<3

Sen åkte jag hem och hämtade mina syskon och sen drog vi och tog en Pizza, Gott och mycket trevligt.
Kan ni tänka er, jag kan tillochmed ha riktigt seriösa samtal med mina syskon. Idag har vi pratat om verkligen det mesta, Alkohol, nikotin gymnasiet etc etc! =)

Nu sitter jag och och väntar på att Simpsons ska börja!
Har egoat och tagit en massa kort!
Btw, böt percing idag, gick efter en stunds kämpande, dock är den extremt lång tyvärr så jag blir extremt irriterad!
Blablaa ne cya people :)


Kommentarer
Postat av: Dianaa

haha ja pratade på som ja vet inte vad xD Det var trevligt att ha dig där. Saknar dig så mkt medan ja ligger där inne! Du måste hälsa på snart igeeen ^^ KRAM ! <3

2008-10-31 @ 15:56:39
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0