Jobbet

Jaa det är där jag sitter nu!
Hade ångest för att åka och jobba innan jag for men nu äre bara trevligt! Dom är ju så söta, i små mänger :D
Så nu har jag blivit lite uppdaterad om vad som hänt efter de att jag slutat här!
Grymt skumm känsla att komma in här ändå, det var så längesedan jag var här och sen när man kommer in så känns det som att det var igår, allt är PRECIS som vanligt x)
Aja men det mesta är klart nu för kvällen så jag sitter och ser two and a half men, har bara lite småsaker att göra ^^
Börjar dock känna mig rätt tärd, hela dan har varit en enda stor dvala ^^
Hann dock ringa älsklingen innan jag åkte, det gör en alltid glad (trotts att han är liiiite smådryg ibland ;))hihi älskar dig ändå<33
Kanske ska informera om att jag faktiskt gjorde riktigt bra ifrån mig på etik saken, skrev typ en hel dataskriven sida och det var bara på första punkten, *stooooolt*

Aja, byebye Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0