LÄXOR!!!

Helt plötsligt har jag insett att jag har läxor i miljoner och sånt är inte roligt!
Särskillt om man är som Jag då som knappt gått skola nå alls iår (Känns det som) då blir det extra tungt att sätta sig ner och försöka göra läxa. jag är ju dessutom sååååå grymt dålig på att göra läxa, jag har ju inte riktigt den här fokutionen som man borde ha, blir bara distraherad av andra saker som jag vill göra först!
T.ex, sitter just nu här och skriver detta istället för att sitta och krafsa ner litegrann om de etiska synsätten!

Det som ska vara gjort fram till lovet ( som börjar nästa fredag!! vilket är JÄTTE snart!!!! )

- Religion (Skriftligt om de etiska synsätten samt ett fall som vi ska göra en skriftlig diskussion om)
- Svenska (Prov i litteratur historia)
- Människan socialt och Kulturellt (Redovisning om Fillippinerna (stavning))
- Matte (Har kommit överens med flickorna om ett antal tal som ska vara gjorda till torsdag)

Nej usch väldigt jobbigt känns det, det som jag ska börja ta tag i blir ju Religionen som är riiktigt svårt, eller svårt och svårt men eftersom att jag sattsar på högre betyg så blir det helt plötsligt mycket svårare, menmen kommer säkert bara bli ett G iaf!

Nene men hur som helst så ska jag försöka göra lite på den idag innan jag ska kasta ihop en middag till mig och syskonen! sen bär det iväg till jobbet!
Ska försöka ringa Anton innan dess ^^
Nee men nu ska jag ta tag i det där så får vi se hur det går!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0