Lunch

Det där jobbiga som jag kände i morse har sakta tynat bort, och jag kan stolt meddela att jag klarade av hela spinningpasset utan att stanna upp en enda gång! :)
Det var fan första gången det!, sen så var det lite MAC övningar och sen avslappning så det var faktiskt grymt skönt med idrotten idag! Håller på att göra lite fish and chips nu som jag tänkte käka till lunch^^
Sen så fick jag ett så gryyyyyymt sug efter att spela RockBand eller GH eller nå sånt så det lär bli det jag sysslar med senare idag!
Men jag ska även:
- Duscha
- Plugga Svenska prov
- Hämta Broder från Praktiken
- Laga Middag

Så jag har ändå ganska mycket att göra idag, men ska försöka att softa igenom dagen iallafall :)
Känner mig ganska trött faktiskt,  vette tusan men jag måste ha hamnat i nån sorts period i livet då 90% av tiden går åt till att vara trött. aja sovmorgon imorgon som vanligt! Då kanske jag får ta igen mig litegrann, men har världens ovärdaste dag imorgon som består av lektion,lunch lektion och sen får jag sluta Yipeey -.-
Hmm, undra hur det går för mina Pommes som är i ugnen, kanske bäst att jag går och kollar till dom!

Ajaaaa cya sucker!  ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0