Miiin daaaog!

Var på stan med Anna en snabbis, hittade som vanligt inget men nog hann vi alltid med ett sub ^^
Men just ja, föresten, jag köpte två tung percingar så jag ska typ byta imorrn! ^^
Sen blev det hastigt och lustigt bestämt att Jenny Engman skulle till byske till sin älskade pojkvän så jag var snabbt med på noterna :D
Underbart underbart, Han är fan det bästa jag har :]<3
Vi var med Jocke ett tag på kvällen, men ännu en gång så hände det något hastigt och plötsligt så Anton åkte iväg till sin broder och lämnade oss med hyrfilmen han hyrt!,=/ aja den var riktigt bra iallafall! ^^
Men jag hade ju riktigt låga förväntningar på den eftersom att jag inte är ett speciellt stort fan av Asthon Kutcher (HmMM stavning där?) men faktiskt så har han överträffat sig själv! Mycket stolt!
Filmen heter btw What happens in Vegas :)
Nu imorrn ska jag ta en riiiktigt lång sovmorgon som jag inte lyckats få detta lov så då ska jag passa på när jag har chansen! Men kommer säkert väckas av min broder som alltid ska spela på för fulla muggar här ute!
haha nu blev han sur på mig bara för att jag frågade om Jessica var uppe, haha han är verkligen inne i sitt spelande!

Ne nu ska jag typ gå och sova!
Godnatt alla läsare (Anna, jag vet att du är där!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0