Mooorniing

Ligger här i sängen och har just vaknat!
Har varit en så grymt härlig morgon då jag vaknat, tittat på klockan och insett att jag kan sova flera timmar till, villket jag har gjort! Blir att åka och käka lunch frukost på subland så jag gör allt i min makt för att kämpa emot hungerkänslorna som just nu plågar mig! xP
Sen efteråt ska jag och Anna åka och hälsa på Diana med vår fina godis och fotografipresent :D
tänk villket fail av mig om hon faktiskt går in och läser det här nu =P
Dom ringde från jobbet igår och jag fick två nätter till den här månaden, lördag + söndag nu i helgen!
Känns skönt, kommer ju ha bra med julklappspengar  i slutet av november!
Känns mindre skönt att jobba under helgen!
Har iallafall sakt ifrån mig nyårsafton nu, där jag tydligen inte skulle få jobba x)

Men usch, jag får ångest när jag tänker på julen, guud vad ska man köpa!?

Snälla om någon har tips på bra julklappar så informera mig gärna!!

Skulle just till att skriva att jag skulle gå och göra mig färdig men såg då på klockan att det är över en timme kvar tills jag ska fara så det kanske inte är så stor ide!
Ligger nog kvar ett tag här


Ha en bra dag så hörs vi sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0