Pro Ana

Måste bara skriva om detta!
Läste igår i metro om pro ana sidor på internett så letade nyss rätt på några sådana och dom är ju helt sjuka alltså, förstår inte hur folk kan sitta och peppa varandra till att fortsätta med sin anorexia, Jag blir bara helt illamående av att läsa hur dom ska lura alla hur dom äter och tipsar om olika tekniker om hur dom ska förlora så mycket vikt som möjligt på kortast tid! Fyyfan alltså! :S

 aja Här sitter jag igen och har sto brist på saker att göra, fast... gentligen har jag en massa saker att göra men jag orkar bara inte ta mig tid att göra det! Försöker iallafall låta bli att prata just nu så att svullnaden ska gå ner så att jag kan börja säga bokstaven R igen xD
Ska nog gå och ta en dusch nu! :)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0