sååja

Nu var en vädigt trevlig helg avklarad, trotts en del mindre roliga händelser!
Byske igår var enligt mig helt underbart roligt, lite grann som på gamla tider, skrattande och tjoande i byske med kurragömma och nån cp version av blindbock! Blev många skratt ^^
Vi var inte hemma förrens halv 3 så det blev en riktigt låg kväll !
Nu har jag (än en gång) skjutsat hem älsklingen till Byske eftersom att cp bussen inte stannade. men nu har dom minnsan fått ett argt mail av jenny engman så nu får dom passa sig imorgon när dom chekkar inkorgen ^^
Var tänkt så att jag skulle till skellefteå imorrn men så blir det inte tyvärr, fick inte vara med på Antons lektioner så ja, blir it så mycket tid över =/</3
Imorrn har vi iallafall vart tillsammans i 6 månader!<3
Idag såg vi en grymt konstig film som var låndragen och seeg och allt så jag är ganska besviken eftersom att den faktiskt verkade ganska bra! Fick köpa en film billigt när jag hyrde film iaf så den ska jag se imorrn! =)
Neemen jag ska gå och ta en dusch nu och sen lägga mig, är så fruktansvärt trött!

Soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0