Tiihi

Trotts min sovmorgon i morse så var jag trött som ett svin i morse, men av någon anledning så kände jag att allt nog skulle lösa sig tillslut! En riktigt optimistisk morgon med andra ord =)
Underbart att kunna känna så när man vaknar på morgonen och ögonlocken inte riktigt vill stanna i öppet tillstånd :D
Brände den här nya skivan till bilen, eller slängde ihop som hastigast så det kanske inte blev riktig bra men skit samma^^
Anna har varit elak och lämnat mig ensamen i världen (skolan iallafall) och dragit till umeå
Såå nu frågar jag, hur shysst var det på en skala? x)
Hursom helst, soft dag,Hade matte på morgonen och jag var sååå jäääävla king och allt gick så bra ÅÅÅHH VILLKEN UNDERBAR DAG :D
Tillochmed Provet kändes som att det gick helt galant! Sen om det nu gick käpprätt åt helvete så bryr jag mig inte :)
Ska åka till Byske sen i eftermiddag och träffa Älsklingen också, miiiihhh det är ju också naaaajs :D <33

Verkar som att hela livet går bra om man har en optimistisk morgon!
Kanske borde köpa mig en lott? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0