Tråkigaste dan på veckan

Söndagar, alltså, kan man inte bara plocka bort dom från veckan, dom ör ju ändå bara jobbiga och man blir s fruktansvärt medveten om att det faktiskt är skola imorgon, och sen så råkar skolan börja skit tidigt måndagar så då äre bara att stiga upp före fan, aja ska snart gå och lägga mig så att jag orkar upp! Har ju den läskiga Pierca-tungan-dagen imorgon! LÄÄSKIIGT!
Menmen glömde tala om en sak om gårdagen, Som nog var bland det värsta som jag varit med om, Jag åt habanero och ja, det var väl inte så farligt i sig men sen när jag skulle visa mig duktig och ta en HEL BUNT med habanero frön så då brast helvetet ut, Skyndade mig till kylskåpet och drog fram en burk Creme fraishe och började skeva i mig det!
Aja den smärtan var rätt så kortvarig men sen råkade jag på nått konstigt sätt ta i ansiket med den hand som rört vid habaneron! jja.. det enda jag kan säga är väl att jag trödde jag skulle tappa min näsa för det gjorde såå jäävla ont!
Idag fick jag en ordentlig sovmorgon, blev grymt förvånad att JAG var tvungen väcka ANTON!! det händer fan inte varje dag ^^
Ahmen han är hemma nu tyvärr så jag känner mig ganska solo här där jag sitter och skriver! Saknar han redan, eller jag började sakna honom innan han klev ur bilen men det är en annan femma ^^

Ne om man skulle ta och försöka sova en stund nu innan det är dax att stiga upp igen!
Det enda som jag egentligen skulle behöva lägga till om den här helgen så att jag kan minnas det och ta lärdom av i senare dagar är ju att Äta så mycket onyttigt som jag gjort i helgen, jaa det är omänskligt!!!!

Tjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0