Ännu en dag...

.. som alla andra!
Men ändå inte riktigt, Ingen skola men har ändå varit igång hela dagen, jag och Anna försökte sälja våra newbody produkter men det gick inte allra bäst. vi träffade dock alla de möjliga konstiga människor xD
Så något nöje fick vi väl ut av denna grymt jobbiga dag!
Just nu sitter jag och ser de nya sessongerna av c/o segemyhr, ska väl försöka hoppa isäng snart eftersom att jag ska iväg på idrotten imorrn! Sen blir det att försöka sälja mer newbody.. eller mer och mer det blir väl att försöka sälja NÅGOT över huvudtaget!

Är lite rastlös för tillfället och vet verkligen inte vad jag ska göra!
Känner för att göra en miljon saker men jag kan inte just komma på vad någon av dessa miljoner saker är för något, suck... dagens i-lands problem!

Funderar på att pierca tungan, åsikter/råd, tack! :)
Vet ju inte om jag vågar, och nee... Ångeeest !!

Aja, Palla skriva.. cyaa!
~ Anton ~
Utan dig ingen jag, Älskar dig mer än allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0