Avrundningen

Här kommer det inlägg där jag ska sammanfatta dagen så bra som möjligt och jaa, vad finns det egentligen att säga.. Har haft grymt tråkigt hela dagen, har varit riktigt såhär rastlös så att man nästan klättrar på väggarna!
Lyckades iallafall med dagens uppdrag som var att städa rummet, så jag slipper stryk :) *yeey*

Har suttit och snackat med Anton nyss, men det avbröts så jag tror att han fick slut ström eller nått!
Åååhh.. Jag saknar honom så jäävla mycket.. om han var här skulle jag anfalla han och krama ihjäl han :D <3
Han är absolut det bästa som hänt mig ^^

Neh imorrn har jag världens drygaste dag, har ju inte råd att köra bil till skolan just nu så jag har typ prooobleeeems med att ta mig hem så jag kommer måsta vänta flera timmar i stan efter att jag haft min enda lektion imorrn -.- woohoow -.-

Ne nu ska jag försöka sova litegranna inatt och hoppas på att jag slipper konstiga drömmar, jag börjar bli ganska tärd pågrund av detta. Får som aldrig en lugn stund numera.. aja vi får hålla tummarna :) '


Jag och Anton började prata om nyår idag och då kom jag ihåg denna bild som jag tycker är ganska skön! :)
(Älskade mina ögonfransar den där dagen, måste fixa mer sånt^^)

Aja sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0