Dagen

Onsdag idag, villket innebär för min och  OP3Bs del att det är bara idrott som gäller, gick inte så bra för mig, fick ett av mina kära anfall. Ett lindrigt ett dock!
Men jag skulle va duktig och ta mig i kragen så jag gick till skolsköterskan som förvånansväärt nog inte var där, som vanligt -.- Så allt slutade med att jag gick tillbaka och fortsatte med idrotten!
Var grymt härligt men kommer nog ha rejäääl träningsvärk imorgon, men det får man stå ut med :)
Käka lunch med anna sen på skolan innan jag åkte hem igen och tog mig ett lååångt bad.. fatta skönt ^^

Jaha, nu kom pappa just in och sa att jag måst hänga med till farmor och träffa Harald och Yvonne som är på besök här, aja får väl lov att göra det, men tror att det är en liten stund jvar innan avfärd så jag hinner avsluta denna uppdatering av dagen!

Jo en sak som jag idag sörjer är ju att det inte kommer vara nå Heroes ikväll, detta tåls att sörja över!
Hmhmhm.. joo just ja, imorgon ska vi på Jehovas vittnen på studiebesök.. kommer bli gryyymt kul, då ska dom få se på andra bullar =D

Ne jag måst typ göra mig klar för att fara!
Cyaa later vii hörs ^^

Kommentarer
Postat av: Dianaa

haha så du har tagit de där badet nu ;) KROSSA JEHOVAS !!!!!!! xD

2008-09-24 @ 19:30:49
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0