En Onsdag

Blev inte lika hemsk som jag fick det att låta igår, fick med mig Diddi på stan så vi gick och flummade på ett tag!
Hon skulle ju ha en tröjja till sin pojkvän så det fick vi fixa :D
Hittade ett par byxor som jag blev totalförälskad i och jag vill veeerkligen ha dom, har försökt få mamma att erbjuda sig att låna pengar till mig utan att jag behöver be om det men det har inte gått allt fär bra.
Sen for vi allafall hem till mig och såg på Blow, den var faktiskt riktigt bra och där på slutet var det nästan så att tårarna var nära alltså..
Ikväll blir det såklart Heroes, annars finns det inte så många planer. ska väl sova antar jag, har ju sovmorgon så då är det väl bara att passa på :D

Neh men så kan det vara


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0