^^

God morgon och välkommen till en ny underbar dag xD
Sitter hemma hos Anton men han spelar typ så jaa.. då passar jag på att skriva nått här..
Igår var vi hemma Hos AntonL och såg film och flummade på! Fyfan vilken mysig lägenhet (TAPETERNA!!!!xD), jag tror jag ska ta över den. Sen har vi väl inte gjort så mycket mer. Jo föresten, jag var på anderstorp igår och fick mig en riktig rundvandring, nu kan jag typ allt där och vars man ska gå för att komma till blaahaa blahaa osv xD
Så om nån ska ha en guid där så äre bara att kontakta Jens :D

Nu tyckte jag att jag och anton skulle å ut och hitta på nått meeen neejdå :O
Jobbigt.... men jag ska hämnas genom att skrämma livet ur han när han minst anar det.. haha tänk om han visste att jag satt och skrev om han nu, xD haha hade vart ganska kul.. ^^

haha ne nu ska jag hitta på nå!
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0