Fms

En något död Jenny vaknade upp imorse och kroppen värkte som aldrig förr, på något sätt lyckades jag ta mig ur sängen, få på mig nå kläder och sen ta mig till skolan. Jag är nu inte riktigt säker på hur detta gick till. Där skulle vi göra Fms test och min kropp värkte men jag kämpade och kämpade.. så nu får vi se sen hur det gick!

Sitter just nu och lyssnar på regnet som smattrar mot taket, känner mig fortfarande död men ska fan inte somna eftersom att Heroes börjar idag och det ska jag banne mig inte missa! det är ju typ höstens höjdpunkt ^^
Undra egentligen hur villka det är som läser den här bloggen.. Förutom Anna och Diana =P skulle vara lite intressant att veta xP

neemen nu ska ni få höra.. nästa vecka börjar mitt lyxschema, villket betyder att jag är ledig varje tisdag i 7 veckor ;)
MIHH!! va nice :D
Ne nu har jag skrytit färdigt!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: jocke

jag läser den xD

2008-09-03 @ 21:17:33
Postat av: Dianaa

ja jag är då en trogen läsare xD

2008-09-04 @ 21:12:50
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0