Goodnight people

Ska snart hoppa isäng hade jag tänkt, men måste väl skriva ett lotet inlägg innan :D
Anna och Malin var hit under kvällen och skulle nödvändigtvis se Idol så snäll som jag är sätter jag igång det och vad ser jag.. JOO.. att det är ännu ett heroes avsnitt!! Så jag missade det inte :D Lyckliig ^^

ÅÅhh..btw, nu är american idol på i bakrunden och det kom en underbaar låt just nu, "Halleluja!" så nu njuter jennys hjärta ^^

Ajaa, fredag imorgon och det känns ju heelt underbart, ska dra ner till skellefteå och vara med anton.. och det är alltid lika underbart :)

men jag har en ledsam nyhet, jag har sett den första snön dala ner från himelen idag, och jag trodde jag skulle dö! fyyfan det är bland det värsta som händer varje år! Man känner bara att man vill sjunka genom marken och sen stanna där tills det blir sommar igen! Nej hemskt hemskt!

men nu ska jag sova en stund :)
byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0