Helgen + Hajk

jaa, blev inte så mycket mer skriva i helgen så jag får väl ta och göra en snabbredogörelse här då :)
Vi hade en liten förfest hemma hos Anna innan vi drog ut på krogen aldeles för tidigt ^^
Vi satt iallafall och flummade på och mobbade små barn ;)
Vi fick skjuts ner till krogen och vi dansade och hade trevligt, sen hände lite mindre trevliga saker och en utav oss blev utkastad så jaa... jag åkte hem igen med denna någon xP
Blev alltså lite spårat med andra ord!
Söndagen var en riktigt lat dag med Pizza..gryyymt gott!!
Sen umgicks ja med anton den lilla tid som fanns kvar innan han skulle åka hem.. Saknar han som fan alltså!
Har faktiskt aldrig varit så plågad av distansförhållanden som jag varit  sen jag och han blev tillsammans! Vill vara med han hela tiden juu :]

aja nu har iallafall min klass varit på hajk också från igår till idag, Det började med en förjävlig vandring och slutade med en ganska okey natt/kväll där vi drev som fan om våra lärare som vi fårr nu.. dom är ju fan inte riktigt sanna :D
Undulatlärare och lärare som inte kan avsluta sina meningar.. haha sånt kan man ha ganska kul om när man är trött (även i piggt tillstånd men det var nog lite extra kul just då) :D
Vi hade ju olle som eld vakt så vi sov varmt och gått allihopa, utom olle då förståss :P

Nu ligger jag här och försöker få tiden att gå, vila och ska väl hoppa in i duschen så snart som möjligt!
om nån har möjlighet så kan den väl skicka hit anton ;) '

So long suckers!


Pajala och Rut


Kommentarer
Postat av: Dianaa

Söta rut =) <3

2008-09-02 @ 22:19:04
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0