Lite smått och gott

.. men dock inte så ovanliga saker,
Det har varit skola precis som alla andra normala vardagar så länge som jag kan minnas nästan!
Det ovanliga med den här dagen var att vi knappt hade nå lektioner, bara matte på morgonen sen har resten av dagen gått åt till sudiebesök. Både i Kyrkan och på rättspsyk. Var rå tagg till rättspsyk men han som pratade var inte allt för duktig. Svarade inte ens ordentligt på de frågor jag ställde.
Blev också erbjuden av Rutan en specialar praktikplats, nog känner man sig rätt utvald ibland :) men jag tackade nej! Vill vara på 25an (trotts att jag fått förutsägelser att jag kommer dö där x))
ja nu har jag bara tagit det lugnt på kvällen och flummat med jessica och så har jag självklart lagat middag, mästerkock som jag är ^^
Nu är jag rätt så trött och sitter och väntar på att Simpsons/Heroes ska börja, kvällens höjdpunkt som vanligt ^^
Väntar också och hoppas på att Anton ska höra av sig med lite info! får väl hoppas att han gör det ikväll!

Btw.... Bensinpriset!!!! xD

PussHeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0