Morrn morrn

Nu är jag vaken trotts att jag har sovmorgon, är det inte typiskt?
Känner mig inte tagg för skola, iofs så är man väl aldrig det men det är mindre än vanligt om man säger så!
Har väl nån sånhär orkeslös dag ^^
Aja anyway, ska få bensin i bilen idag.. litegranna iaf så då ska jag banne mig köra bil till skellefteå på fredag :)
Det enda jag är nervös för är att hitta till Anderstorp..har fått en liten vägbeskrivning men lokalsinnet är ju inte rikigt på topp, har väl aldrig varit det heller!
Har 800 spänn kvar att leva på den här månaden ( trodde först att jag bara hade 600 men då hittade jag 200 spänn till ;) )
Det klarar jag.. eller ? 
Förhoppningsvis gör jag det! =D
Etfer gårdagens fms så har jag nu inte bara värk där jag hade innan utan nu finns värken överallt, Några nya ställen är magen, nedre delen av ryggen, extra mycket i benen etc.. :O fyyfan.. ska jagaldrig få någon ro eller ?

Nee ska ta och käka frukost snart!
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0