Nej..

Jag är inte död, för ni som nu trodde det ^^
Anton har varit här sen i fredags så jag har inte riktigt haft tid att uppdatera här! ^^
Så nu ska jag försöka komma med en sammanfattning vad som hänt !

Fredag:
Åkte till ica och hämtade ut titanquest expansionen som äntligen kommit!
Körde sen dirr ner till skelleftåe där jag fick se på parad och stjärnor och heela paketet  ^^
Dock väldigt kallt och jag trodde gång på gång att jag skulle frysa ihjäl men tydligen så klarade jag mig!
Jag och Anton köpte ett buzz också så det blev en del spelande under natten med mina syskon sen när vi kom hem till mig! ^^

Lördag:
Vi gjorde egentligen inte speciellt mycket under dagen, latade oss och lallade på, anton och glinen spelade heroes 5 eller nå xP
Sen när det började närma sig kvällen såinsåg vi att våra ursprungsplaner inte längre var aktiva så vi for och hyrde film och satt och gottade oss framför tv:n, filmen var dock en besvikelse! Thom och Elina hörde av sig under filmen så det slutade med att vi packade ihop playstationet och buzzet och åkte dit och spelade och vi såg på sjuka youtube klipp, garvade så mycket att jag knappt kunde sitta på stolen efteråt xD

Söndag:
Lagade mat och spelade titan quest! xP

Måndag:
SKOLA!!
Jobbigt, ville inte stiga upp på morgonen men så blev det!
Dagen började inte så bra eftersom första läraren kastade ut anton! jäävla kärring :O
Men sen så gick det bara bra och han fick vara med på våra lektioner ^^
Vi for iaf och käkade pizza till middag och sen ska jag skjutsa han till jävre varifrån han ska ta bussen hem, men nu kom det sig som så att bussen inte stannade,
Så jag skjutsade hem honom till skellefteå!

Tisdag:
har just vaknat och funderar på att fixa mig nån typ av frukost och sen kanske städa mitt rum eftersom att det inte ser riktigt så fint ut nu som det gjorde när jag hade städat det i fredags! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0