TRÖTT!!

Det är väldigt vanligt att jag är trött men att jag är så här sjuuuukt trött det är fan ovanligt..
funderar på om jag ska ta och lägga mig och vila ett tag och riktigt njuuuta!
faast iofs.. så är jag ju ledig imorgon så jag kan ju sova länge då :)
Har just bytt all musik i mobilen så nu har jag äntligen en massa bra musik, och lite dåligt också kanske men det får man stå ut med!

Som jag nämt tidigare så har jag börjat drömma grymt skumma drömmar, bland annat så har jag nu flera nätter blivit dödad på olika sätt, dels en natt så blev jag ju nästan kvävd till döds och inatt så blev jag skjuten i skallen. Det skumma med den drömmen var ju att jag faktiskt kunde känna hur jag blev svagare och svagare ju längre tid ifrån skottet det gick :O fast jag levde nog överdrivet länge för att vara skjuten i huvudet men ändåxP det var iallafall första riktigt läskiga mardrömmen som jag drömt på länge.. den andra död drömmen hade inte samma skräck i sig som denna drömm hade... nej usch för mardrömmar!

Kvällen då, jaa inte så mycket.. ska se simpsons,family guy och two and a half men så det är tv från 6 som gäller :)


Nu har jag dock grymt tråkigt såå.. tips på nå kul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0