Tv night!

Jaah.. detta är ju en av mina Tv nights där det är en massa bra program på tv, Simpsons/familyguy och ett halvt 2½ men har redan gått så snart är min Tv night till ända... ^^
Jag och Jecka har just avnjutet majskolvar... det är ju såååå gott alltså!
Idag har varit en dag full av Garv, Först hade olle en historia om nån som backade igenom en rondell, och sen satt jag och Thom och tittade på youtube på ett klipp av svullo... jag trodde helt seriöst jag skulle av ont i magen efter det garvet xD

Dom ringde från jobbet idag så nu ska jag få jobba två nätter, fan så najs lite extra pengar i kassan :)
Jobbaa <33

Sen så har super jag letat rätt på billigt titan quest - immortal throne (stavning?) så nu har jag och Anton beställt varsitt exemplar... Vill haa nuuuuu.... :D

såå, som jag skrivit nu några veckor... Ledig imorgon... SOOVA!!!!! <33

nee nu börjar det om igen, vi hörs och ses och syns :)
PussHeeeejj! :)

A<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0