Rubrik?

Hej käära kära blogg!

Kom just hem från skellefteå, släppte av Anton på träningen men fick inte stanna där så jaa... jag åkte hem jag!
Lite elakt var det allt tycker ni inte det? :O
Jag menar, om jag hade fått stanna hade jag ju fått vara med han liiiite längre än vad jag fick nu och så bara dissar han mig och förbjuder mig att stanna! .. hihi..  Men  jag Älskar han ändå! :)
Kände så tydligt idag att jag känner mig typ halv utan honom, Först är jag skitglad och allt och sen så fort han lämna bilen så blev de ba.. * suck* tråkiiigt, ensammet, vääärdleeeelöööst.. aah.. eller typ så iaf x)
Hoppas att han känner sig älskad när han läser dethär =D
Jag är iaf glad att han älskar mig trotts att jag är som jag är, annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till ^^
Nee nog med kärlek nu...

fåå see, vad har vi gjort i helgen då?
Jaa, vi har typ varit på stan med jocke och Jens och sen med Jens och Anton :)
VÄldigt trevligt men Anton(minanton) fick damp på cafet -.- *suuuck*
Sen har vi börjat på nytt i titan quest, skitnice att följas åt genom spelet, vi suger... och det ser ungeför ut som att våra gubbar ska på maskerad med dollarstore maskeraddräkt, eller gjorde iallafall det för ett tag sen xP
Sen har jag för första gången fått vara uppe på vitberget och sett utsikten därifrån, huur vackert som helst, måst fan tvinga med mig Anton upp dit fler ggr  :)
Under lördagen hann vi också se Batman Beginns, rätt okey, men the dark knight var bättre om man frågar mig :)
Idag har vi hunnit förbi Anton och Jens och sett lite tröga saker på youtube :) fan va asg!!

Fan, jag är inte tagg på skolan imorrn, fan såå dryygt!
Har ingen ork eller lust till nått sånt just nu.... palla palla palla!

aja nu ska jag dryga ifred!
cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0