xP

Man är inte alltis sitt vackraste jag! Det är jag ett bevis på just denna morgon ( se bild xD)

Speciellt inte när man kliver upp på morgonen för att åka och ha en ynka liten idrottslektion innan man får åka hem igen, så det kändes ganska ovärt! man hade kunat göra något mycket mer värt av den här dagenxP
Ska hoppa in i duschen och sen ska jag ta å fixa nån bra lunch för jag börjar vara rejält hungrig!
Btw, börjar vara riktigt stolt över mig nu<33

haha hörde ni föresten att jorden ska gå under idag?
Asg alltså, aja det här ganska är sista gången jag skriver här ^^ sånt är livet!
Nemen nu ska jag göra allt som jag skulle göra ^^


Godmorgon världen! Idrotten är äntligen slut! xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0