Yeezzz

Fick veta praktik plats idag och JAA!! jag fick akutpsyk mottagningen :D :D :D Lyyycka!
Kommer bli grymt spännande att få vara där!
Vi hade också en som jobbade där som kom och berättade för psykiatrigruppen om hur det är att arbeta med psykiskt sjuka etc. så då fick ju jag lite smyginfo om vad som förväntas av mig som elev när jag kommer dit : )
men men det är ju några veckor kvar tills dess..
Sitter just nu och funderar för fullt om hur jag ska göra imorgon, om jag ska åka buss till skellefteå eller om jag ska köra bil.. Blir ju några kronor billigare att åka buss men mer praktiskt att ta bilen. Men då är mitt pengaföråd väldigt begränsat på tyyp 548 kreller något liknade och bilen är i stort behov av tankning så då går det ju ganska många pengar för mig där,, jaa det är fan inte lätt, funderade på att låna pengar av typ mamma eller jessica och lämna tillbaka det sen när jag får min lön men det känns ju inte heller helt rätt lixoom... neee usch vad besvärligt.. och borde ringa till anton och säga hur och när jag kommer dit imorgon!

annars ikväll blir det inte så mycket, ska se lite simpsons och självklart heroes <33
aja men ha det bra alla små så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0