Äntligen

Nu har jag jobbat den sista arbetsdagen för det här lovet! Tack gode gud för det.. vad najs när jag får in pengarna på kontot! <3
Igår så blev jag bjuden på kladdkaka hemma hos AnnaW, Inte alls så misslyckad som hon får den att låta men en aningen hårda kanter det var allt xD
Fick en massa fina kort på mig och Anton av Anna så nu blire att rama in och göra fint, (Tur att Anton inte läser min blogg för jag tror inte att han kommer gilla det, särskillt inte min favorit bild som han hatar ;) )
Nu idag blir det packa och handla lite småplock som ska med till cypern, det börjar bli lite nervöst nu! Pappa har hämtat resväskan så nu står den stora jävla väskan mitt i rummet och tar upp all plats och påminner mig ständigt om att snart... snart gäller det! =)

Idag flyttar Älsklingen så jag hoppas att allt går bra för honom idag <3


Pavlinia, hotellet vi ska bo på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0