Fredag=Jobb

Jag vet att jag innerst inne vill jobba för det betyder att jag får lite extra cash sen i slutet av nästa månad! MEN, det känns otroligt drygt nu när jag vet att jag måste iväg och jobba ikväll,lördag,söndag,måndag. Betyder att jag är färdig tisdag morgon! drygt drygt drygt...
Men det kommer säker gå bra det också..

Idag fyller pappa år, känns inge bra eftersom jag ännu inte köpt något till han... hmm.. detta får lösas!
Ska åka ner dit snart.

Lite ledsen i hjärtat är jag eftersom att det är länge kvar tills jag får träffa min lilla älsklings mongis Anton! Men vänta bara.. så snart jag jobbat igenom alla mina arbetsdagar då kommer han inte undan :) tihi... love you <3

Ne ska väl klä mig och åka iväg nu cyaa!
10 dagar kvar till cypern <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0