Lata jag

För tillfället (den senaste månaden och lite till iallafall) så är jag så extremt lat så det går inte att sätta ord på. Jag orkar absolut ingenting trotts att jag vet att det finns miljontals saker att göra. Vad gör man åt denna lathet tro?

Ännu en lista på saker jag måste göra:

- Städa (måste jag alltid eftersom de gånger jag städar blir det extremt slarvigt, skulle därför behöva göra en riktig storstädning nu innan påsk så att jag under påsken bara kan lata mig!.

- Rensa (Denna del skulle nog egentligen höra till den ovanstående men ja, de må vara. Har insett nu på senaste tiden att jag har helvets mycket grejjer som jag skulle kunna göra mig av med. Dock så tror jag tyvärr inte att jag kommer göra detta förrens den dag jag flyttar hemifrån. Lat som jag är!)

- Plugga (Har som vanligt en massa olika arbeten som bör göras färdigt. Har ett Religionsprov på onsdag och även ett fördjupningsarbete som jag ännu ej börjat med. Detta ska vara klart innan torsdag så Ångesten börjar vara ganska påfallande nu)

- Motionera (Sommaren är snart här och jag varken äter nyttigt eller motionerar, uschhh.... )

- Spara pengar!! (Vars försvinner alla mina pengar, har nu 549kr kvar på mitt konto. Länge kvar att leva, mycket som jag vill köpa. Någon som vet hur jag ska tjäna pengar, nej.... säljer inte sex! =P)

Packa och Planera (Cypern om exakt två veckor nu, helt sjukt hur nära det är. jag borde börja packa, eller iallafall planera vad jag ska ha med mig!)

Fylla på mobilen (Ännu en penga fråga, någon som vill fylla på den?)

Jaa... det får väl vara allt för idag. Det var ändå mer än vad jag kan hantera!
Ska jag försöka ta tag i nått?
Knappast, men jag gör ett försök!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0