NATIONELLA PROV

Jaaa, idag var det dagen det! Den dag då jag var tvungen att kämpa mig igenom de 5 timmar som krävdes för att skriva en uppsats. Och jag var faktiskt den edna som satt kvar hela tiden xD
Så går det när man är segare än döden!
Jag valde iallafall att skriva om Filmen påverkan och jag valde, SJÄLVKLART, att skriva om Disney och den film som påverkat mig. Skönheten och Odjuret, världens mest underbara film :)
Jag är grymt nervös och jag hoppas att det gick bra!

Sen så gick jag därifrån dirrekt på möte med eleverna som åker på Nordplus utbytet nu efter påsk, dom såg rejälv nervös ut allihopa. Men jag minns ju själv hur nervös jag var så jag förstår dom!
Sedan från detta så åkte jag och Sofie och käkade middag med eleverna från Finland och sen åkte vi för att se på bio.



Vi såg den här väldigt gulliga filmen som heter "En shopaholics bekännelse". En väldigt söt film om en tjej som är extremt beroende av att shoppa! ^^
Trotts detta söta så är det ändå ganska tragiskt, det finns ju faktiskt folk som är så och det kan inte vara lätt!
men om ni inte har något annat att göra någon kväll så tycker jag absolut att ni ska se denhär! :)

- I tought she was your girlfriend.
- She's not my girlfriend, she's not you!


awwwiii <3


Har fått låna ett spel av Björn idag som han nu tjatat om i ett år, har börjat testa det och det varkar helt okey. "Balders gate, Dark Alliance II".. Ska fortsätta med det senare... Måste dock lira med med Anton någongång, tror att det kan vara hur kul som helst som multiplayer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0