Tillbaka från det döda

Nu blir det äntligen en uppdatering här i bloggen! Det var veckor sedan nu!
Men jag har ju en liten ursäkt för det, har varit en hel vecka i Cypern med min högst onormala klass och haft det helt underbart! Det har solats och badats och virrat omkring och festat och ätit och shoppat liite lite granna eftersom priserna var ganska så höga! Vi har verkligen haft superkul!
Bilder från resan kommer innom sinom tid komma upp på http://xRoseFuckerx.bilddagboken.se
Tog över 400 bilder sammanlagt x)

Sen Måndag så kom jag åter hem igen till Sverige. Även detta var ofantligt skönt eftersom att man blir ganska tärd. Dagar tappar sitt värde och dylikt x) MEEN... jag hann bara innanför dörren innan jag bestämmde mig för att jag borde ta en tur till Kåsböle sååå... jag tog bussen, åkte ner till kåsböle och fick möte av min Älskling där vid E4an! :) <333
Heeeelt underbart... hade saknat honom som faan <3

Nu ikväll blir det Byske.. det var år och dar sedan nu! Blir lite grilla och valborgsfirande med vännerna! :)
Myspyyys! =)

Nej, är försenad till skolan så borde göra mig färdig nu tror jag! Puss och KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0