Nattskift... då blir det såhär

KILLAR
en kille som har samma humor som dig: LÄTT.. Thom! ^^
en kille som gör dig glad: Anton <3
en kille som du tycker om: han ovan!
en kille du tycker har skön stil: typ... Olle!
din bästa killkompis: Thom
en kille du saknar: Anton och Arvid
en kille du ser upp till: Borde väl vara far min :O


SENASTE
Personen du kysste?: Anton
Personen du kramade?: Syster
Personen du tänkte på?: Guess
Personen som sov i din säng?: Jag?
Personen du skrev med på msn?: Anna "Kwinnan" Wikström
Personen du var med?: De som bor här på boendet
Maten du åt?: Grillat <3
Gången du spydde?: Julas någongång

KOMPISAR:
En kompis du saknar: Diana
En kompis du älskar riktigt mkt: Anna och Diddi! ^^
Din bästa kompis: Har många!
En kompis du glidit ifrån: Jens =/
En kompis du kommit nära: Anna


RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Nej, men ljudlös
Vem såg dig senast naken? Flickorna i omklädningsrummet
Biter du på naglarna? Har slutat <3
Har du kysst en polis? Nej
Har du någonting att dölja? Det har vi alla! ;)
Kan du baka bröd? Om jag vill kan jag allt
Vet du hur man frostar av en frys? faktiskt.. pinsamt nog... nej?


UTSEÉNDE
Hårfärg: Naturligt=Brun Nu= Lila-rött-svart-fult-misslyckat
Ögonfärg: blåa
Längd: 173
Skostorlek: 40-41
Ålder: 18


KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? Jaaa! =)
Gillar du någon? Ehm...ja ?
Vem? Anton Holmström
Har du haft sex? IM A VIIRGIIN!!!!! eller ?
Har du haft många förhållande? nee.. eller.. 3
Vad har du på dig nu? Mjukisar och myströjja


VEM
vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem fick du senast sms av? - Som vanligt... mamma
pratade du senast i telefon med? - Anton, för typ 30 sek sen
vems hus var du senast i? -  SOmmarstugan
vem önskar du var med dig nu? - JAmen typ Anton... det var alldeles för längesedan
vem är din favoritsläkting? - Men inte kan man väl favorisera släktingar 
vem i din skola går dig mest på nerverna? - typ... ingenaning


VAR
var går du i skolan? - Strömbacka
var är din telefon? - Jadu jag frågar detsamma
var är din mamma? - På stugan
var sover du? - I min säng, men just nu på jobbet
var fick du tag i tröjan du har på dig nu?- Fick den av mamma
vart åkte du senast bil? -Jobbet
var i ditt rum är du? - Väldigt långt ifrån det


HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng? - MÅNGA ggr
hånglat på en bio? - Myys... klart ;)
hånglat i skogen? - Klart de me ;)
tyckt att din kusin är het? -Känner ej mina kusiner
sovit naken? - Det är fan skönt
kört över hastighetsgränsen? - Joo.. jag gillar de... men då slutar det i katastrof!
målat om ditt rum? - Nej.. bara tapeter
dansat framför en spegel? - Det är najs
dumpat någon? - Joo
stulit pengar från en kompis? - NEJ!
hoppat in i en bil med folk du just träffat? Tror inte det, men man kan aldrig vara säker
varit i slagsmål? - Nee inte än
smugit ur ditt hus? - Nej tror inte det
haft känslor för någon som inte känt detsamma? - har väl alla?
hånglat med en främling? - Joo faktiskt ^^
älskar eller saknar någon nu? Joo


NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
någon som förstår dig: Anton
någon som du saknar: många, så mångaa
vem kramade dig senast: Syster
vem pussade dej senast: Anton (har jag inte svarat på detta typ?)                                                                                                   
vem ringde dig senast: Anton
vem ringde du senast: Anton
vem var hemma hos dig senast: Anton (Nu börjar det bli enformigt)
vem var du hemma hos senast: Olle
har du några kärleksproblem: Nej tack gode gud, inga som jag vet om iallafall ? :O
har du käkat något idag: Klart jag har! ^^
har du pratat med ngn idag: Joo, många?
har du gråtit idag: neej!
har du skrattat idag: Haha,, youtube <3
Dagens outfit: Soft
Dagens frisyr: Knullruffs typ
Dagens smink: Nada
Dagens drog: Cola
Dagens tråkigaste: Jobba
Dagens roligaste: Pappas viftande xD
Dagens finaste: Jag ? ^^
Dagens måste: SOva först och främst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0